بهگزارش میراثآریا، هادی قاسمی نافچی گفت: برخی تأسیسات و زیرساختهای گردشگری در اختیار ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری نیست و دهیاریها و شهرداریها متولی آن هستند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری افزود: بههمین منظور و از آنجا که برخی از این دستگاهها عملکرد مطلوبی در این خصوص نداشتهاند، ارائه خدمات به گردشگران با چالش روبهرو میشود و ممکن است نارضایتیهایی بهدنبال داشته باشد.
قاسمی تصریح کرد: در همین راستا نظارتها بر کانونها و اقامتگاههای گردشگری تشدید و تقویت میشود تا خدمات بهتری به مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری ارائه شود.
او در خصوص گلایه گردشگران درباره کمبود سرویس بهداشتی در مراکز تفریحی و گردشگری تصریح کرد: هماکنون در چهارمحال و بختیاری ۸۰ سرویس برای خدماترسانی به گردشگران فعال است.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: البته سرویسهای بهداشتی در برخی کانونهای گردشگری چهارمحال و بختیاری در اختیار دهیاریها و شهرداریهاست که نگهداری از آن بهخوبی انجام نمیشود و امکان استفاده از آن وجود ندارد.
انتهای پیام/
نظر شما